tisdag 26 februari 2008

En fluga gör ingen sommar....

Såg årets första fluga idag. Innan nån annan påpekar det så säger jag det själv. En fluga gör ingen sommar... ; )

Åh vad jag blev arg när jag kom hem idag. Grannarna har smackat upp en mindre ladugård på sin tomt. SÅÅÅÅ fult! Det skall tydligen vara en friggebod.... Åh den tar all vår utsikt från köket, den som redan innan var begränsad. Om de åtminstonde hade ställt den utmed sin häck, men nej, mitt på tomten skall den stå....Grrrr... men det är väl så här det är att bo i radhus, man skall nog vara lite störd av/på sina grannar.
Det är nog det som charmen....

Har just kommit in från en näst intill språngmarcsh med stavarna OCH Johanna. Fredrik skulle på träning därför var tiden begränsad, då var det till att öka på stegen...hm, vad är det med karlar och sport. Tycker vi alltid har nån idrott att ta hänsyn till när vi skall ut och gå, man kan inte säga
att de står till tillbaka för vår "idrott" precis.

Men jag e´nte bitter... ; )

Återkommer när jag har nåt bra att tala om, och inte en massa skit.

2 kommentarer:

Anonym sa...

En hemskt negativt inställd fru Björk vill ja lova... :) en sådan dag antar jag!

Kram emma

Anonym sa...

Längesedan nu! Börjar få lite scrapkompis-längtan... När blir nästa gång i Skara?