måndag 11 februari 2008

Nu är jag här igen...

Oj, nu har jag en lucka att fylla igen....

Här har det hänt en del, vi har varit sjuka, vi har firat sju års dag, har haft cykel kals, varit i Vinniga och scrappat mm, och vi har nattgäst som tappat en tand. Nu skall jag försöka bena ut det för er.

Sjuka; Förkylning och en släng av maginfluensa, ganska tröttsam för båda barnen fick återfall =(

I fredags fyllde Filip hela 7 år... jösses... att vi har haft honom så länge, helt otroligt. Åh, vad stor han har blivet sen då.

I lördags hade vi ett gäng killar här och cyklade. Det var riktigt roligt, vi hade ett cykellopp ochh en teknikbana med div svårigheter. Samt att vi grillade årets första korv ute, mmm
I söndags bar det av till Sandra i Vinninga. Vi hade scrappdag hos henne ist för i Skara. Jag hade med mig Filip, han och Theo har funnit varandra och leker så bra ihop. Jag fick gjort en sida och ett kort. Jag och Filip passade på att titta in till Emma och Jesper på vägen hem. Det är ju inte så ofta man är bortåt Lidköpings hållet.

Idag har jag varit hemma med Linn, hon hade diarré och ont i magen igår. Nu är det bättre men hon har fortfarande ont i magen. Kompisens barn har haft det samma, han hade ont i magen i tre veckor. Det låter inte lovande.

Tack vare att jag varit hemma har jag fått en dubbel Lo gjord. Det är min andra i min scrapphistoria, WOW.

Ja, och så har vi Simon här inatt. Det bestämde grabbara själva på träningen. Mysigt!

Simon hade en jättelös tand, det glömde jag ju bort e´klart när jag borstade hans tänder, vilket resulterade i att han tappade den. Är inte jag hårdhänt?! Nu får vi hoppas att tandfen kommer i natt.

Nu måste jag verkligen i säng! God natt på er.





Inga kommentarer: