torsdag 28 februari 2008

Namnsdag

I dag har jag och Linn namnsdag.

Vi har fått en jättefin tulpan och ginst bukett av mamma och Andreas. Tack så mycket! Själv hade jag inte så stor koll på att det är Maria idag.

Jag är ledig idag. Har tvätta sängkläderna idag och hängt dem ute, mmm det är så härligt när man kan göra det.

Vi tag en promenad i det fina vädret jag och Linn, sen satt vi ute på framsidan och tog förmiddags fika. Alltså, man får verkligen passa på att ladda "batterierna" i solen.



Nu har jag just fått färdigt ett kort till en kompis som jag läste ihop med på Helliden. Hon har fått en liten pojke.
Väntar strax hem mannen som har varit och storhandlat efter jobbet. Tycker det är underbart att fylla frysen så det finns mat hemma. Sen blir det middag, packa frilufsdagsväska till Filip, Bollibompa, natta barn, slappa i soffan kväll och hopp i säng.

2 kommentarer:

Anonym sa...

grattis i efterskott till er två då!!

//Emma

Anonym sa...

Jättefint kort!

Grattis på namnsdagen!