torsdag 13 mars 2008

Sjukstuga

Ja det kan man väl säga att vi har här. Det började med Linn förra måndagen. Krupp och hög feber = in till Barn motagn ingen och inalera. Sen har hon frisknat till.I måndags kväll var det min tur att få feber och hosta. Så det var bara att inse fakta när kläderna skavde och jag frös trots tre tröjor, på tisdags morgonen. Tusan, jag som tänkt orka fram till lunch aif = ( allt för att minska karensen.
Nu är det torsdag och jag har fortfarende feber, nu med lite mindre skrällhosta, men istället snuva och ont i halsen. Nu idag börjar även Filip känna sig lite hängig. När skall det sluta? Tycker inte vi har varit annat än sjuka hela året.

Igår kom ett roligt besked, brorsan skall byta jobb. Vet ingen som är så duktig att söka jobb som han. Nu skall han bli takläggare. Blev så glad för hans skull att jag slängde ihop ett kort, trots febern...





Tyckte stämpel passade så bra!

Jag satt i söndag och försökte få till en sida utav Sachas skiss, det gick trögt men här är den. Kanske inte en av mina personliga favoriter men iaf...


Nu kan jag knappt inte börja mig till jag får kommer till Stämpel och Scarpmässa i Göteborg och köpa lite nya fräscha scraprylar, framförallt papper. Är så himla trött på de jag har så jag funderar att lägga ut dem på Tradera.

Hej hopp...

4 kommentarer:

Marit C sa...

trist att ni är sjuka!

Du har ju inte sååå långt till att handla papper ;-)

Missa inte mässan i Tibro i april.
Ni kommer väl på cropen??
Det är över 30 anmälda nu!

Anonym sa...

det var tusan på tiden med en uppdatering!

Sömnenproblemen jag lider av för stunden har nog endast med demoner att göra och inget annat (även om du hoppats på det :) )

Krya på er!

Kram emma

Anonym sa...

Hallå, hallå!

Tack för kortet, är så stolt över dig.
dax för det nya jobbet imorgon (måndag), är riktigt nervös nu.

Snygg bild på Fredrik&lLinn

Björken sa...

Åh tack sk du ha Andreas, det värmde gott!
Hoppas du haft det bra på taken idag, i snön ; )
Kram Systeryster