måndag 17 mars 2008

Snö....?!

Vaknar upp och till min förvåning ser jag att det snöar ute. Nej, inte nu, nu är man ju helt inne på vår. Eller vad säger ni...?!
Helgen i sjukstugan har varit relativt lugn som ni förstår.
I lördags morses ropade Filip -Jag kan inte andas! Upp som en raket känner att han är glödhet och hör att han har krupp! Skräll.... Sätter det lilla barnet upp efter att ha öppnat fönstret, och försöker lugna honom, gråten gör ju saken ännu värre. Så är det daxs att ringa Sjukvård upplysningen. Jorå, vi var välkomna till akuten. Och sanna mina ord där fick vi vänta, inte på att han skulle få inhalera utan att bli frikänd efter inh. nr två så vi fick komma hem. Vi satt på rummet från 7,50 till 12,20 Såå drygt.
Väl hemma upptäcker jag att Linn har fått feber igen. , jag skojar inte det är sant. Det låter som en parodi, jag vet. Men nu har hon hållt på så här så länge att jag börjar bli orolig = (

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej.
Tråkigt med barnen!! Typiskt att det ska komma snö när dom är sjuka.
Själv har jag suttit på knä i snöstorm i Mariestad. Som tur har vi en grym chef som lägger ut lite pengar på sin personal, hämtade ut jacka och byxor i GoreTex (5000kr). Gud vad jag älskar det! Satt där varm och glad medans jorden höll på att gå under.

Kram
Andreas

Anonym sa...

era stackare.. skickar över krya på sig kram!!'

//Emma