tisdag 18 mars 2008

I vårsolen!

Åh, vilket underbart väder. Vi bar ut barnens stolar och bord och satte oss i solen på framsidan. Där målade vi påskkort och spelade memory. Allt för att vi skulle få frisk luft och lite sol på näsan. Vi hade det riktigt mysigt. Vi avslutade det hela genom att festa till på lite Skånepepparkakor och mjölk.

vi har haft en riktigt harmonisk dag. Jag tog mig i kragen i em och bakade bröd. Under tiden det jäste började jag på ett kort.

När Fredrik kom hem tog han tag i fortsättningen av målningen av trappan. Vi har ju totalt kommit av oss vad gäller trapp/v-dagsrums målning. Så på kvällen pogram står målning...

Åh, i morgon skall jag äntligen köpa fotopapper. Gött, har varit utan A4 papper jätteläng nu och känner mig så frustrerad, har många fina bilder jag vill scrapa i större format.

3 kommentarer:

Anonym sa...

haha.. Linn är ju störskön i sina solbrillor!!!!

/emma

Anonym sa...

Härligt kort!!

Ska du inte anmäla dig till cropen på mässan????

Kram

Anonym sa...

är bloggen nedlagd??

Emma