måndag 14 januari 2008

Frukost hos brorsan

Idag har jag och Linn varit lediga. Det firande jag genom att sitta fastande på Vårdcentralen en timma för att ta blodprover.
Jag som vaknar hungrig, det är en tuff utmaning för mig att vara vaken i tre timmar innan jag får frukost. Jag hade för säkerhets skull bjudit in mig och Linn på frukost hos Andreas & Josefine. Det var trevlig att träffa dem. Passade på att ge brorsan sin 30-års present, som han skulle fått den 4 sept -07....men då valde han ist att sitta på vårdcentralen, med sitt finger än att vara hemma och bjuda på tårta = ) Ja, det verkar ju som vi har en förkärlek till vårdcentraler....

Sen tog vi en "shopping" tur på sta´n tillsammans. Jag spontan handlade en tröja till mig, en lila... känns som ett otippat färgval till mig. Linn köpte sig pärlplattor, samt att vi var skickebud åt Filip, vi lovade att köpa ett svärd åt honom. Kul när barnen har lite egna pengar så de känner att de handlar själva.

Nu i efter middag har jag njutit, jag har legat och läst en lååång stund.

Nu kan jag inte längre skjuta upp middagen, nu MÅÅÅÅÅSSTE gå ner och laga lite mat, men jag har verkligen ingen lust = (

Hej hopp, rak snopp!

Inga kommentarer: