torsdag 3 januari 2008


Här kära vänner, kommer en uppdatering av mina Lo´s 2007.
Detta är de jag har scannat in, resten kommer allt efter som, tycker det är den tråkiga biten, att scana alltså.
Håll till godo... ; )

Tyck gärna till om mina sidor, både ris och ros välkomnas.
Sidorna kommer inte i ordning, tog dem som låg färdiga i datorn denna gången. Återkommer snart med fler = )





Ett kort till mamma, mitt första som jag "målat" själv. Vad svårt det är att få det snyggt!!!
På denna sidan plågade jag skrivaren, jag skrev ut DOCKVAGN på filt i skrivaren, gissa om jag var nervös. Fredrik fick veta det först efteråt,
hi hi...
Tack för titten och välkommen åter!

2 kommentarer:

Scraphörnan sa...

Å, gillar Skolstart! och fotbollsLOn!
de andra är också jättefina!

Hoppas vi ses snart igen!
Är lite fullbokad i januari dock, men snart ska vi väl få till nåt ;-)

Anonym sa...

DOckvagnen var ju hur sööt som helst.. den gillade jag bäst!!

Emma