måndag 7 januari 2008

Ledig dag!

Åh, sovmorgon, mmm vad gott!
Har inte gjort många knop idag, det var ju just vad jag längtat efter. Men jag har iaf scanat in de sista Lo´sen för 2007, så nu är jag i kapp, jiiipi.

Har bjudit Grannen - Johanna på en fm-fika, barnen fick med sig en termos med choklad och lite pepparkakor till pulka backen. Det tyckte de var mysigt.
Som tack för det blev vi inbjuda på lunch. Vilken bra deal va!?
Här kommer lite mer att sidor att spana på. Har tyvärr kommit av mig med min BOM ( Boken Om Mig) får försöka bättra mig där, det är ju en kul grej, både för mig själv och barnen att gå tillbaka och kolla i senare.

Håll till goda kära vänner!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Å, där är ju min favvo... Glitter, med Linn!
Den gjorde du ju när jag var med =)

Ritade av den, men har inte gjort den än... det ska bli!

De andra är också jättefina!
Jag har inte kommit ikapp med LO för 2007... det är ju typ 200 eller nåt... Får nog fota dem i stället...
kram

Anonym sa...

Filippos är ju så dösöt på toastolen!!!

//Emma