fredag 2 november 2007

Fredag igen....

Oj, nu var det redan fredag, min sista semester dag = (. Att en vecka bara kan försvinna så fort!
Idag har jag äntligen bakat bröd, brödkakor.Det var så länge sedan, men idag blev det gjort och de blev så gott! Gillar känslan att fylla frysen med nybakt bröd. Tröttnar på köpebröd men hembakt kan man aldrig bli trött på.



Innan Fredrik kom hem med jästen han jag göra en Lo om Filips tappade tand. Gjorde den efter Ethels skiss på swe.scrapbook. Blev riktigt nöjd med den. Kan inte lägga den här än...
Men jag lägger ut den som blev klar igår. Även den om Filip, det har hänt så mycket med honom nu, skolstart, tappat första tanden och lärt sig läsa = ) Det vill till att hänga med... Denna sidan handlar ju iof bara om klippning ; )

Tack för idag!
Catrine/

2 kommentarer:

Anonym sa...

Superfin LO. Gillar färgerna!

Björken sa...

Åh tack, vad kul att du hittat till mig. Välkommen!