måndag 12 november 2007

Själa vård

Har just stigit upp ur ett härligt skumbad m av slappnade arom olja, några tända ljus och så där.
Jo, det var så härligt som det låter.
Har varit på stresshanterings kurs idag och blev visst påverkad ; )

Som jag ljög för både er och mig själv igår, usch... Det blev inte en enda bild redigerad. Istället satt jag och letade igenom datorn efter alla inscanade LO´s som jag tänkt visa här på bloggen. Men tydligen har de kommit på villovägar. Är jag förvånad? Nä, inte speciellt det händer allt som oftast, att grejer jag fnular med på dator bara försvinner : (

I morses tappade Filip tand nr.2. Lika lycklig denna gången. Han skulle visa Simon (bästisen) i morses hur lös den var. Då Simon som tappat sex st och har rutin nu, säger vrid på den lite.
Sagt och gjort...
Oj, jag har tappat en tand säger Filip.
Ja, de är för söta.... Den som tycker att detta är störst är nog Linn. Hon kommenterar hans tänder så ofta att han blir tokig på henne.

Näpp, nu blir det en stund med Sagan om isfolket innan jag skall sova som en liten gris.
Har ett möte om min framtid inom Skövde Kommun i morgon. Kommer jag hamna på nå´t äldreboende eller skall jag köra Brodway maskinen, och sopa gatorna till våren... ; ) eller vill de inte ha mig kvar alls?! Jag det återstår att se, är nog inte så kaxig som det låter nu, i morgon. Är så tacksam för att min Kära vän Johanna följer med mig. Tack för det gumman!

Natti natti...