onsdag 7 november 2007

Mitt i veckan...

Just hemkommen, sitter vid vid dator´n med Filip vid min sida, han kör Blixten och jag kollar runt på div scrappsidor och bloggar. Nu kan jag visa sidan som jag gjorde klar i helgen, den blev inte upplagd på Swescrap.
Det syns inte vad jag skrivit med rub on´s, med det strår; Du har glugg mellan tänderna
Idag blir det en dator kväll, är sugen att börja på en fotobok om vårt bröllop. Vi har valt att inte ta fram papperskopior utan göra en bok istället. Har även valt att inte scrappa bröllopsbilderna, det känns för svårt och laddat. Möjligen att jag scrappar någon sida till barnens album.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Tänkte bara säga -Hej!
Väldigt fin blogg du har, kul att se vad du gör och skapar, även vad ungarna + familjen pysslar med, själv ska jag tapetsera i morgon (torsdag). Får gärna komma och kolla nästa vecka!

Kram Bror

Björken sa...

Åh, tack! Vad glad jag blir, Kul att du komenterar, som du der är du först ut, hihi.
Vart tapetserar du? Sovrummet eller? Jag kommer mer än gärna!
Love C

Björken sa...

Åh, tack! Vad glad jag blir, Kul att du komenterar, som du der är du först ut, hihi.
Vart tapetserar du? Sovrummet eller? Jag kommer mer än gärna!
Love C

Anonym sa...

tusan vad söt Filip var på detta kortet.. det går ju bra för dig det här!!! :)//Emma

Björken sa...

Tack! Hade lite scårt att bara svara en gång på brorsans komentar ; )