måndag 5 november 2007

Måndag

Pust äntligen satte jag mig. Det har varit fullt ös sen jag kom hem. Efter som vi inte är snabbast i den här familjen så rinner gärna tiden iväg. Men igår kom vi äntligen fram till ett datum för Linns barnkalas, nu på lördag ( hon fyller 9/10) Så det var ju bara knåpa ihop inbjudningar i går kväll. Och för att spara tid så har jag kört runt Linn i hela "böjda". För att lämna inbjudningarna.
Strax dax att åka igen Filip är på övning för årets julkonsert. Phju... Tur att det inte är så här varje dag.
I dag blir det nog inget pysslat, känner för att lägga mig och kolla TV när grynen somnat.
Det var ju inte så här jag tänkt mig att "fira" våran 1/2 års dag som Herr & Fru Björk.
Det skulle ju vara röda rosor och sån´t ni vet... Istället har jag en jätte sjuk man. Hm, det blir sällan som man tänkt = )
Hej hopp...

2 kommentarer:

Lisbet sa...

Har tittat igenom din sida. Så kul att se vad andra skriver och scrappar om.

Björken sa...

Visst är det det. Jag har ju inte kommit så lång med min blogg än, tanken är att jag skall lägga upp fler av mina sidor här. Så välkommen åter = )