torsdag 1 november 2007

I dag har jag och barnen varit på Barnens hus i Tidaholm, ihop med tre andra familjer, Det var jättetrevligt, barnen lekte så svetten sprutade. Ville iof inte mycket till för det var mycket folk och VARMT...

Jag tog en hel massa kort, har fått lånat pappas systemkamera och det är ju sååå kul. Det blir ju nå´t helt annat än att ta med vår lilla kamera.

Har tagit ungefär 150 bilder på två dagar nu. Tur att man har så snälla barn, som låter mig hålla på.

Det blir mycket att scrappa...




Filip hade inte riktigt tid, men en halvbra bild med jokermössa han jag ta innan han hoppade vidare i kuddhavet. Linn däremot njöt av att bli fotograferad i nyckelpigedräkt.

Nähä, nu får det vara bra för idag. Lo´n som blev klar i kväll får jag visa er i morgon.
Kram på er!

Inga kommentarer: