måndag 26 november 2007

Måndag

Hej hallå!
Idag har jag varit hemma med barnen. Vi har varit rätt sega alla tre, de av feber och jag av sömnbrist, har sovit risigt i två nätter. Detta påverkar mig så klart samt att det har varit grått hela dagen. Kommer igen med nya krafter imorgon.

Idag drog jag en rövare, ringde Marit här i Skövde. Såg att hon har en blogspot blogg precis som jag. Frågade om hon hade lust att hjälpa mig med min blogg. Javisst svarade hon. Gulliga människa...
Detta samtal resulterade i att vi kanske blir fler som går ihop och scrappar. Så himla kul ...ännu fler att inspireras av. Toppen!

Tanken var att jag skulle scrappa hela dagen idag, men i vanlig ordning så fastner jag på nätet när jag letar efter en rolig skiss.
Ja just det, jag har mailat två skisser till Veckans skiss bloggen idag. Spännande att se om de vill publicera den : )

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej,
testar att lämna en kommentar.

Anonym sa...

Tada, nu funkade det =)

NU kan jag skriva vilka fina LOs du gjort!

Kram